Vragen en antwoorden winkelen bij K9-Label

We kennen geen grenzen, onze naamlabels vinden hun weg over de hele wereld. De labels passen meestal in een envelop en dus in uw brievenbus. U hoeft dus niet thuis te blijven voor aflevering.

Alle bestellingen op een werkdag voor 14.00 uur geplaatst worden dezelfde werkdag verzonden. Bestel je vrijdag na 14.00 uur of in het weekend, dan verzenden we je bestelling de eerste werkdag.

Wanneer u besteld heeft op een werkdag voor 14.00 p.m., dan zullen we diezelfde dag uw labels maken en verzenden.

Wanneer u uw bestelling heeft geplaatst op vrijdag na 14.00 p.m. dan zullen ze de maandag na het weekend worden verzonden. Ook bestellingen in het weekend geplaatst worden maandag verzonden.

Wanneer u één enkel label besteld, krijgt u ook echt één enkel label. Dit is beschikbaar omdat u mogelijk twee verschillende labels op een tuig zou wilen plaatsen, bijvoorbeeld één met naam en één met telefoonnummer.

Maar wanneer u een set/paar labels besteld, krijgt u twee identieke labels; één voor links en één voor rechts op het tuig.

 

K9 Label biedt 6 verschillende typen labels:

Geborduurde / luxe naamlabels

Basic / bedrukte labels

Budget / bedrukte labels

DIY / design labels

Specials / vlaggen of hondensporten

Standaard labels

En al deze varianten in 3 verschillende maten, te weten 8×2 cm, 11×3 cm en 16×5 cm

Wanneer u een verkeerde set labels heeft besteld en dat is niet wat u wilt, zit er niets anders op dan een nieuwe bestelling te plaatsen met de juiste maat. Meet voor de zekerheid het oude label, of het klittenband op het tuigje even op zodat u niet nogmaals in de fout gaat. We bieden tenslotte 3 maten, 8×2, 11×3 en 16×5 cm.

Helaas nemen we geen gepersonaliseerde artikelen retour.

Meten = weten. Dus pak een centimeter en meet het oude (meestal Julius) label op of indien dat niet meer op het tuigje zit het ‘lus’ klittenband wat op het tuigje zit. Zo kunt u dan het beste bepalen welke maat labels het beste past.

Natuurlijk heb jij het recht om jouw aankopen te retourneren. Echter hangen hier wel een aantal voorwaarden aan.  Zo kunnen wij helaas geen producten terug nemen welke voor je zijn gepersonaliseerd (labels). Hiernaast is het niet mogelijk om gebruikte producten te retourneren, producten zonder of kapotte verpakking, items die dierenharen bevatten of items met test en of gebruikerssporen. Je kan retourneren t.e.m. 14 dagen na ontvangst.

Informatie over bestellen en betalen

Zodra u uw bestelling heeft betaald met Ideal, Paypal of creditcard is uw betaling direct voltooid, gaan we direct voor u aan de slag. We versturen ze zodra ze klaar zijn, meestal dezelfde werkdag nog. U krijgt bericht zodra uw bestelling is aangeboden bij de post. Heeft u uw bestelling betaald per bankoverschrijving? Dan gaan we pas aan de slag zodra uw betaling is bijgeschreven op ons bankrekening. Dat kan iets langer duren. Maar ook dan krijgt u van ons bericht zodra uw bestelling is aangeboden bij de post.

Gepersonaliseerde K9 Labels voor hondentuigen kunt u kopen bij K9 Label. In onze shop vind u een enorm assortiment aan verschillende labels. Budget labels voor de laagste prijs, basic labels voor honden die graag ravotten en labels nodig hebben die tegen een stootje kunnen, geborduurde labels voor honden die graag mooi zijn, design/diy labels voor hele creatieve baasjes en hondjes. Daarnaast ook (honden)sport labels en vlag labels.

Wanneer u verkeerde of beschadigde labels heeft ontvangen, wilt u ons dan een foto mailen van uw bestelling? We lossen het graag voor u op.

Wanneer u uw bestelling wilt wijzigen of annuleren zult u heel snel moeten reageren, want in de meeste gevallen zijn uw labels per direct voor u gemaakt en verzonden.

U kiest zelf of uw bestelling wordt verzonden met postzegels of met pakketdienst. Alleen met levering via pakketdienst krijgt u van ons een track en tracenummer om uw bestelling te kunnen volgen.

Als uw bestelling ons atelier verlaat ontvangt u een mail dat het is verzonden. U heeft zelf uw vervoerder gekozen bij uw bestelling. Is dat Postnl, dan versturen we met postzegels en kunt u uw bestelling niet volgen. Heeft u gekozen voor DPD?  Dan ontvangt u een track en trace waarmee u de bezorging van uw pakket kunt volgen.

Uw bestelling wordt afgemeld nadat het ons atelier heeft verlaten hiervan krijgt u bericht per mail.  Het kan natuurlijk voorkomen dat er iets misgaat tijdens de levering waardoor uw bestelling helaas vertraging oploopt. Houd hier dan ook rekening mee bij de aanschaf van producten voor uw dieren. Wanneer u betaald hebt via bankoverschrijving kan de levertijd afwijken. De bestelling wordt dan namelijk pas verzonden nadat het bedrag bij ons is binnengekomen.